e-factura work
Încearcă Gratuit

sigla e-factura factura StillCo

Aplicație de facturare integrată cu sistemul național "RO e-Factura"

gratuit

Suntem încantați să vă anunțăm ca am lansat platforma “eFactura StillCo” pentru transferul facturilor catre ANAF. Puteți să aflați toate detaliile despre aplicatia noastră

Serviciile noastre

Serviciile pe care le oferim clienților noștri

Utilizați platforma noastră: eFactura StillCo

De la 1 ianuarie 2024 sistemul RO eFactura va fi va fi obligatoriu și în relația B2B. Companiile vor trebui să implementeze transmiterea către ANAF a facturilor în format XML.

Platforma "eFactura StillCo" este o soluție inovatoare care este construită de la zero, special pentru acest transfer și care Înglobează și funcțiile de anexere documente, mesagerie ANAF.

Vă ajutam cu interfața noastră modernă și ajutorul în implementare astfel încât să oferiți continuitate business-ului, să vă ușurați procesul în zona de audit și contabilitate primară.

Respectarea standardelor internaționale pentru RO e-Factura conform cu specificațiile impuse de Organismul National de Standardizare (ASRO) pot permite platformei noastre interconectări cu alte sisteme de e-invoice din alte state UE. Interconectarea cu noi poate asigura pentru alte sisteme e-invoice din terțe state trimiterea către autoritățile fiscale române.

Raportarea și facturarea online, interactiunea partajată cu SPV-urile companiilor și drepturile utilizatorilor la datele companiei sunt esențiale. Am avut grijă de acestea incă de la faza de proiectare a platformei. Am prevazut și funcții speciale de back-up pentru documente în vederea arhivării.

Ne-am gandit la direcția de viitor pe care o va proiecta implementarea RO e-Factura și cu siguranță impreună cu clienții nostri vom încerca sa automatizăm procesele. și mai ales interacțiunea cu ANAF.

Am creat programul nostru folosind informații de la mai mulți Profesioniști contabili, de la Experți contabili, si de persoane care fac zilnic facturi. Totul este despre automatizare. Compania trebuie să aibă viziunea și să-și modifice fluxurie economice de interacțiune cu clienții astfel încât să fie mai simplu pentru toți cei implicati. Nu este doar despre reducerea numarului de erori sau despre raportare financiară. Este despre succesul unei companii de a se concentra doar asupra activității principale, asupra core-ului businessului respectiv. Restul devine un proces automat care odată setat nu mai are interactiuni umane.


Acum am lansat platforma, ne propunem să o îmbunătațim și vom ține cont mereu de opinia tuturor clienților noștri. Scopul principal este de a-l îmbunătăți constant pentru a se potrivi nevoilor dvs. Apreciem orice ajutor în acest proces! Cu siguranță odată ce veți folosi platforma noastră veți începe să-l îndrăgiți tot mai mult pentru cea ce vă oferă! Veți fi parte încă de la început în acest proces de digitalizare a companiei și vom fi bucuroși să vă avem parteneri în acest parcurs.

De asemenea, suntem siguri că veți aprecia și interfața oferită utilizatorului!

trimite_facturi eFactura StillCo
Puteți crea facturi electronice
facture_iesire eFactura StillCo
Vizualizați în acelasi ecran atât facturile trimise clienți cât și cele pe care le primiți de la furnizori.
defineri_partneri eFactura StillCo
Selectați clientul dintr-o listă pe care o puteți gestiona în prealabil
defuneri_produse eFactura StillCo
Aveți posibilitatea de a defini produse și servicii
utilizatori eFactura StillCo
Puteți adăuga mai mulți useri care pot gestiona aceeași companie cu acces la funcțiile programului
comnfigurare_genetale eFactura StillCo
Dvs. editați toate informațiile despre companie, conturi, cote de impozit și multe altele
comnfigurare_personalizare eFactura StillCo
Veți putea stabili un model personalizat pentru facturile dvs.
comnfigurare_cota_tva eFactura StillCo
Puteți alege și modifica cotele de TVA
comnfigurare_notificare eFactura StillCo
În programul nostru puteți configura notificări pentru partenerii dvs.
Disponibilitate
Scopul Proiectului nostru
  • Puteți folosi un singur certificat digital calificat pentru acces ( al persoanei cu rol de raportare către ANAF).
  • Sincronizați aplicațiile de gestiune financiară cu facturile recepționate / emise.
  • Produsele, prețurile, furnizorii se pot prelua automat în programul folosit de dvs.
  • Plățile / încasările din bancă, bonurile de la casa de marcat se pot prelua și transmite automat.
  • RO E-Factura vă resetează sistemul fiscal. Dorim să vă oferim un instrument modern adaptat nevoilor.
  • Încercați împreună cu noi și faceți pași concreți spre digitalizarea proceselor din companiea ta dvs. Astfel, vă veți ușura munca.
  • Alege eFactura StillCo!
    Simplu, Organizat, Actualizat, Cloud.
    Aplicație dezvoltată în cloud

    Servicul cloud asigură disponibilitate 100%. Nu se folosesc servicii locale.

    Puteți accesa serviciul de pe orice device conectat la internet.

    Putem introduce atenționări la cerere și arhivă în cloud pentru datele dvs.

    Aplicație mobilă pentru iOS și Android.

    Disponibil pentru integrarea prin API și de alte sisteme informatice ale clienților noștri.

    Siguranța unui parteneriat de succes

    Suntem profesioniști, cu aproape 30 ani de experiență în sisteme informatice. Știm să alegem cele mai inovatoare soluții și să vi le punem la dispoziție.

    siguranta
    Siguranța și confidențialitatea datelor

    Siguranța datelor dvs. este foarte importantă pentru noi. Am prioritizat procesele de punere în siguranță a datelor.
    Aplicația eFactura StillCo este găzduită la un provider de servicii de cloud de top pe servere din UE, pentru gestiunea cărora avem implementate proceduri stricte și complexe de acces astfel încât acestea să fie păstrate unitar și la dispoziția doar a celor cărora le aparțin.

    authentification
    Autentificarea utilizatorilor

    Autentificarea este una securizată.Accesul în aplicație se face folosind măsuri complexe de autorizare pentru a preveni orice acces fraudulos.

    audit
    Auditarea și corectitudinea datelor, internaționalizarea

    Toate aspectele au fost verificate de specialiști în domeniu.Auditat de specialiști renumiți în securitatea datelor, folosim activ programe de investigare a vulnerabilităților. Am lucrat la dezvoltare cu auditori fiscali și am încercat să implementăm conceptele și strategiile din agenda digitală a UE.

    secure-data
    stocarea securizată a datelor

    Datele dvs. vor fi întotdeauna în siguranță.Toate datele beneficiază de metode de salvare și backup specifice serviciilor de cloud. Clienții noștrii pot opta pentru metode suplimentare de protecție, la cerere.

    Evaluați software-ul nostru de gestionare a facturilor electronice eFactura de la StillCo!

    Alegerea soluției noastre este GRATUITĂ și se poate folosi momentan doar pentru procesul de recepție și emitere a facturilor în format electronic.

    eFactura StillCo își propune să urmeze pașii de implementare a sistemului de facturare electronică din România. Aplicația va evolua și o vom pregăti astfel încât clienții noștri să o poată integra cu propriile aplicații contabile.

    anaf-xml-efactura eFactura StillCo
    Implementare

    Acesta este un produs în dezvoltare, iar companiile vor putea să țină pasul cu implementarea din Romania a „E-factura – sistem obligatoriu de facturare electronică“ atât în relațiile B2G cât și în relațiile B2B, pe viitor.

    Se urmărește eficientizarea activități de raportare fiscale prin adaptarea dinamică la tehnologiile digitale implementate de ANAF.

    Pentru a începe să utilizați programul eFactura de la StillCo, trebuie să urmați doar câțiva pași:

  • obțineți un certificat digital calificat care oferă acces la sistemul SPV. Arată ca un stick de memorie;
  • cu acest certificat, trebuie să vă înscrieți în sistemul ANAF;
  • în continuare, vă înregistrați în sistemul nostru, iar astfel veți avea acces la contul dvs.;
  • folosind un certificat (stick) în programul nostru, aveți acces la sistemul ANAF, după care puteți folosi toate funcțiile programului nostru, precum crearea și trimiterea facturilor, primirea facturilor, imprimarea și multe altele.
  • Pentru a începe să utilizați programul eFactura de la StillCo, trebuie să urmați doar câțiva pași:

  • obțineți un certificat digital calificat care oferă acces la sistemul SPV. Arată ca un stick de memorie;
  • cu acest certificat, trebuie să vă înscrieți în sistemul ANAF;
  • în continuare, vă înregistrați în sistemul nostru, iar astfel veți avea acces la contul dvs.;
  • folosind un certificat (stick) în programul nostru, aveți acces la sistemul ANAF, după care puteți folosi toate funcțiile programului nostru, precum crearea și trimiterea facturilor, primirea facturilor, imprimarea și multe altele.
  • web_develop eFactura StillCo
    Dezvoltare

    Suntem deschiși în a dezvolta la cerere orice funcție care poate ajuta automatizarea și internaționalizarea procesului de facturare electronică.

    Aici vor fi integrate și alte funcționalități, trimiterea de mesaje, raportarea SAF-T, RO eTransport precum și integrări cu aplicațiile contabile și de online banking.

    Ne întâlnim întotdeauna cu clienții noștri și îi ajutăm să-și îmbunătățească afacerea cu ajutorul aplicațiilor noastre. Pentru dvs., dezvoltăm și implementăm:

  • programe - orice grad de complexitate;
  • formulare de raportare și documentele de care aveți nevoie. Personalizarea raportării conform standardelor dvs.;
  • call center;
  • suntem furnizori de servicii SMS. Astfel, acționăm ca intermediar între clienți și furnizorii de rețele mobile;
  • implementare chat bot pentru afacerea dvs.;
  • crearea de soluții cross-platform. De exemplu, conectarea bazelor de date cu tabele Excel, diverse calculatoare, programe.
  • Ne întâlnim întotdeauna cu clienții noștri și îi ajutăm să-și îmbunătățească afacerea cu ajutorul aplicațiilor noastre. Pentru dvs., dezvoltăm și implementăm:

  • programe - orice grad de complexitate;
  • formulare de raportare și documentele de care aveți nevoie. Personalizarea raportării conform standardelor dvs.;
  • call center;
  • suntem furnizori de servicii SMS. Astfel, acționăm ca intermediar între clienți și furnizorii de rețele mobile;
  • implementare chat bot pentru afacerea dvs.;
  • crearea de soluții cross-platform. De exemplu, conectarea bazelor de date cu tabele Excel, diverse calculatoare, programe.
  • crosstplatform eFactura StillCo
    Ușurința utilizării

    Sistemul eFactura StillCo are ca scop principal ușurarea accesului în SPV și crearea unei platforme mult mai facile pentru urmărirea interacțiunilor cu portalul ANAF.

    Sistemul ușurează interacțiunea cu site-ul ANAF și gestionează toate facturile.

    eFactura StillCo e pregătită deja pentru a automatiza procesul de recepție și trimitere eFacturi către ANAF.

    Programul nostru este foarte intuitiv și ușor de utilizat, nu necesită un proces îndelungat de instalare sau instruire. Vă vom ajuta și vă vom ghida pentru a ajune să stăpâniți programul punct cu punct:

  • vă vom sfătui cum să obțineți un certificat;
  • vă vom arăta cum să vă înregistrați în sistemul ANAF;
  • call center;
  • vă vom ajuta să instalați programul și vă vom învăța cum să îl utilizați;
  • serviciul nostru de asistență funcționează pentru dvs. 24/7;
  • Programul nostru este foarte intuitiv și ușor de utilizat, nu necesită un proces îndelungat de instalare sau instruire. Vă vom ajuta și vă vom ghida pentru a ajune să stăpâniți programul punct cu punct:

  • vă vom sfătui cum să obțineți un certificat;
  • vă vom arăta cum să vă înregistrați în sistemul ANAF;
  • call center;
  • vă vom ajuta să instalați programul și vă vom învăța cum să îl utilizați;
  • serviciul nostru de asistență funcționează pentru dvs. 24/7;
  • adauga_partner
    comnfigurare_cota_tva
    comnfigurare_decizi_inserieri
    comnfigurare_e-mail
    defineri_partner_filtrare
    facture_iesire

    întrebări frecvente

    Programul nostru eFactura StillCo este gata de utilizare, iar astăzi puteți crea și trimite facturi către sistemul ANAF și multe altele. Mereu vom continua să-l îmbunătățim, adăugând din ce în ce mai multe funcționalități care vă vor ajuta să automatizați procesele din afacerea dvs. Pentru noi, experiența reală de utilizare a programului este foarte importantă, sfaturile și feedback-ul dumneavoastră sunt importante pentru noi în dezvoltare. De aceea oferim produsul nostru gratuit. Pe viitor, când vom fi siguri că toate funcțiile programului au fost puse la punct, vom face trei categorii de preț. Va exista o versiune gratuită, o versiune cu preț mediu și o versiune profesională, prin analogie cu un alt produs al nostru, Doctor Plan. Pentru că ne ajutați să testăm și să dezvoltăm produsul nostru, promoția noastră pentru dvs. va include întotdeauna o reducere de 20%!

    Prin urmare, nu pierdeți șansa de a folosi gratuit un produs care se dezvoltă odată cu necesitățile de automatizare astăzi și de a obține o reducere la el și în viitor!

    Scrieți-ne, vă vom oferi acces la program și vă vom răspunde la toate întrebările de instalare și folosire.

    Înregistrarea în SPV și ANAF nu este dificilă, dar ne-am ocupat de asta și vă punem la dispoziție un ghid despre cum să parcurgeți toți pașii de conectare.

    Instalarea în cloud, în termeni simpli, este instalarea aplicației pe un server al unui furnizor de servicii cloud. Puteți utiliza programul conectându-vă fie prin Internet, fie printr-o conexiune de rețea privată (VPN). Furnizorul de servicii cloud asigură stocarea securizată, întreținerea și gestionarea infrastructurii și a serverelor de rețea. Acest lucru vă oferă acces la date mereu când aveți nevoie. Astfel, veți plăti doar pentru resursele folosite - capacitatea de stocare și procesare. Este o opțiune alternativă și vă scutește de costuri cu partea hardware și cu întreținerea unui server local.

    Veți avea acces la program imediat ce vă abonați. Programul funcționează și e disponibil mereu, datele sunt stocate în cloud, iar pentru a-l folosi aveți nevoie doar de o cheie de acces, pe care o veți primi după înregistrare

    Deoarece lucrăm mereu la îmbunătățirea programului, vă vom face disponibile orice documente sau rapoarte necesare, dezvoltând astfel funcționalități noi ale programului pentru dvs., absolut gratuit. Scopul nostru este să facem programul cât mai convenabil și eficient posibil pentru client.

    Deoarece programul și baza sa de date sunt localizate în cloud, nu trebuie să aveți un echipament special. Orice computer, laptop sau tabletă cu acces la Internet va fi suficient pentru a-l folosi.

    Dacă aveți întrebări, sunați-ne! Vom fi bucuroși să vă povestim din experința de implementare a programului nostru.

    Sunați-ne